zaterdag 2 april 2011

Plantenbak of lectuurmand?

Na een heerlijke zonnige dag, manlief die heel hard in de tuin gewerkt heeft en ik die heerlijk in de tuin heeft gezeten, ben ik achter de computer gekropen.

Een tijdje geleden heb ik deze rieten manden gekocht met de bedoeling er plantjes in te doen en deze op het terras te zetten. Inmiddels hebben de manden hun plek gevonden op de side-table.





En zo kregen deze manden een andere functie, namelijk lectuur"mand". En ik heb daar natuurlijk mijn mooiste boeken / tijdschriften in gezet. Zo kan Belle Blanc natuurlijk niet ontbreken, wat is dat toch een mooi en heerlijk boek om te lezen.


En natuurlijk mag de Jeanne d'Arc Living niet ontbreken in deze mand.




En hier alvast een klein Paasvoorproefje.






24 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Je manden zullen prachtig staan op het terras, maar ze zijn zo mooi en na verloop van tijd gaat dat mooie er buiten wel af...en binnen niet!

Nog een heel fijn weekend Jeanette! Lieve groet, Ingrid

Miss M zei

Ze staan inderdaad binnen wel erg mooi! En om dan je mooiste exemplaren in te kunnen showen is ook geweldig. Ben je het zat, kan je ze alsnog verhuizen naar de tuin :-)

G-STYLE zei

Tja, dat is natuurlijk ook een optie en ben je ze zat binnen dan kunnen ze alsnog naar buiten . Zijn prachtige en stoere manden en staat erg leuk met die mooie lectuur erin .....

fijn weekend verder, hartelijke groet Gea

Unknown zei

ach wat leuk, én morgen weer een reden om naar het tuincentrum te gaan...nieuwe manden voor plantjes scoren ;)!!

Liefs,
Lynda

Room Seventeen zei

Leuk die lectuur in de manden. Ik vind je craquele eieren ook erg mooi !

Bij Guusje Thuis zei

Die manden gaan vast niet meer naar buiten, zijn zo erg leuk gevuld! Groetjes, Colin

hokje zei

Multifunctionele manden... Erg leuk gedaan met de tijdschriften en weer een goede reden om nieuwe manden voor buiten te kopen ;)

Nog een fijn weekend,
Miranda

Stina zei

staat gezellig zo voor binnen die manden en je eitjes zijn ook leuk.

liefs

Michelle zei

Leuk zo je manden als lectuur manden, lief de eitjes!

Groetjes Michelle

Thuis bij Tjits zei

wat staat dat leuk!! en die manden kun je altijd nog buiten zetten:) en wat een prachtige fotos heb je gemaakt!!

lieve groetjes, Tjits

Nicole Claudia zei

De manden staan gezellig met die mooie boeken en tijdschriften. Als je ze niet aan het lezen bent, kan je er gezellig naar kijken!

Mooi dienblad met Paas-sfeertje!

Je hebt mooie foto's genomen, zeg! Heel mooi.

Groetjes, Collie

Haikey love of living zei

Ze staan vast prachtig met bloemen op het terras, maar zo staat het ook mooi!

groetjes, Haikey

It's me zei

Leuk die manden...en dat boek !! geweldig...zag het ook in de nieuwe Jdl......heb ik heerlijk even gelezen na mijn werk .....wat een weertje he??...liefs fijn weekend ...van mij....xxx...

Yn'e Steeg zei

Staat super leuk hoor.
En het boek... ja echt geweldig!!
De voorkant is ook bijna identiek aan de JDL.

Fijne zondag toegewenst, Jantsje

wonen met brocante zei

Alsof de manden gemaakt zijn voor de side-table! Qua maat past het perfect. Naar buiten kunnen ze altijd nog. Of je koopt er nog een paar bij, haha. Fijne zondag, groetjes Peggy

Anja zei

Heerlijk van die alles en nog wat manden, staat erg mooi zo. Heb ook zo'n schik met het Belle Blanc boek.
Groetjes Anja.

Hannekie(Sisterly) zei

ja leuk zo..gewoon zo houden hoor..ja het boek van belle blanc heb ik ook. zeker weten heel mooi
liefs hannie

Irma zei

Misschien nog wel mooier zo, en ach ze kunnen altijd nog naar buiten

groetjes
Irma

little sweet things zei

Je manden staan daar alsof ze er voor gemaakt zijn en dan koop je voor buiten toch gewoon weer een paar andere haha.
Belle Blanc staat bij mij ook nog op mijn verlanglijstje, misschien straks met mijn verjaardag in juni....
Groetjes, Sas

Elly's kleine idylle zei

Hoi Jaenette,
Ik vind dit een heel mooi sfeertje zo met die manden en je tijdschriften er in.....Maar die tijdschriften zijn ook werkelijk een plaatje om te zien.Ik zet ze vaak opengevouwen op een muziekstaandaard en als ik dan een andere look wil sla ik een bladzijde door.
een fijne zondag Elly.

La Maison zei

Mooie mandjes en mooie bladen. Hoe simpel kan geluk zijn.

Lieve groet
Hermine

Mayflower zei

Wat staat dat leuk je mooiste boeken en tijdschriften in de manden, ben dol op rattan.
En wat een prachtig en inspirerend boek is Belle Blanc, ik ben ook blij dat ik het mezelf kado gedaan heb.
De nieuwe JDL is trouwens ook weer om bij weg te dromen.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Jeanette zei

Ja...dit zijn echt van die 1000 en 1 ding manden, ik bedoel je kan er van alls mee. mooi met lectuur maar ook prachtig met planten en wat dacht je van lussens of lappen stof of...ja, zeg het maar:-)

Liefs...

brocante roos zei

Ze hebben hier ook een heel mooi plekje gekregen. Een goede reden om nog eens op pad te gaan!

Lieve groet Marjan