zondag 15 mei 2011

1 jaar bloggen

Sind gisteren ben ik 1 jaar de trotse bezitter van mijn blog. Wat een leuke hobby heb ik er door dit blog bijgekregen.Ook het volgen van de andere bloggen is erg leuk en heeft me al veel gegeven / opgeleverd. Van goede tips voor het klussen tot de aankoop van leuke woonaccessoires. Maar ook de vele volgsters die ik heb gekregen ben ik heel dankbaar. Ook de laatste weken hebben zich een heleboel volgsters aangemeld. Voor alle volgsters een van mijn favoriete bloemen, de roos.





Naast de roos behoren ranonkels ook tot mijn favorieten.







De oplettende lezer heeft de bloemen al herkend, deze zaten in mijn Paasstuk.

Fijne week!









33 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd met het 1-jarig jubileum, ik hoop dat er nog lang mee door gaat, want ik kom altijd graag bij je langs! Je trouwe reacties op mijn post waardeer ik ook bijzonder!!

Je hebt prachtige foto's gemaakt van je lievelingsbloem!!

Een fijne week Jeanette! Lieve groet, Ingrid

Marga zei

Hallo Jeanette.
Gefeliciteerd met je 1-jarig jubileum.
En bedankt voor deze foto's van deze erg mooie rozen en ranonkel.
Ook de kleur staat me erg aan.
Nog erg veel blogplezier.
Groetjes Marga

Alle mooie dingen zei

gefeliciteerd!!
en nog vele jaren
ja je roos en ranonkels.... ze zijn prachtig
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Room Seventeen zei

Prachtige foto's, zelf gemaakt? Heel erg mooi!
Leuk hé dat bloggen :-)

Unknown zei

Hoera!! 1 jaar;)!!! En wat een leuke nieuwe hobby is dat toch he! Goedkoop en het houdt je UREN van de straat;)!!!

Groetjes
Lynda

Elly's kleine idylle zei

lieve Jeanette,
Van harte gefeliciteerd met een jaar bloggen!!!
Het is inderdaad een hele leuke hobby!!!
De verschillende ideeen en leuke reacties zijn vaak een inspiratie bron om door te gaan en er veel plezier aan te beleven!!!KOM HIER OOK GRAAG!!!PRACHTIGE FOTO"S VAN JE RANOKELS EN ROZEN!!
EEN LIEVE GROET VAN ELLY.

flowersandhome zei

Proficiat met je één jaar bloggen!
Hoe kan je dat beter vieren dan met deze prachtige bloemen. Heel mooi!
Groetjes,
Marian

Bizzy @ home zei

Gefeliciteerd met 1 jaar! Dat er nog vele mogen volgen. Bedankt voor de mooie roos en ranonkels.
Lieve groet, Renny

faire un songe zei

Van harte gefeliciteerd en ga zo door..
Lieve groet Hetty

Martine zei

Hoi Jeanette,
Van harte gefeliciteerd met 1 jaar bloggen! Ik kom graag bij je kijken! Wat een prachtige foto's van de bloemen.
groetjes, Martine

Bonjade zei

Van harte met je 1 jarig blog bestaan, hoop nog lang te mogen genieten van je heerlijke sfeer en je altijd leuke reacties.
Fijne avond
Liefs

Bij Guusje Thuis zei

Gefeliciteerd met je éénjarige blogfeestje; dat verdient inderdaad een bloemetje. Groetjes, Colin

hokje zei

Gefeliciteerd met je 1-jarig blogjubileum! Altijd gezellig en inspirerend; bloggen blijft leuk. Prachtige foto's heb je gemaakt van je lievelingsbloemen.

Fijne avond,
Miranda

What's in a day zei

Gefeliciteerd, 1 jaar aan het bloggen, superleuk.
Dank je wel voor de mooie roos, als één van je nieuwevolgers neem ik hem graag aan. De foto's van je bloemen vind ik prachtig.

Ik kom graag terug, groetjes Eefie

Michelle zei

Gefeliciteerd met je 1 jaar bloggen! mooie foto's!

Fijne week
Groetjes Michelle

All Seasons zei

Gefeliciteerd met je 1 jarige blog. Wat gaat die tijd toch snel hè..
Ga nog heel lang zo door met het plaatsen van de leuke foto's en teksten..

Fijne avond
Patricia

Judith zei

Gefeliciteerd met je 1e blogverjaardag!
Je foto's zijn adembenemend mooi. Ik wens je nog veel blogplezier toe!
groetjes van Judith

It's me zei

1 jaar !! leuk !! gefeliciteerd......xxx....enne het is volgend weekend lieverd.....

Yn'e Steeg zei

Zo alweer een jaar! gefeliciteerd!
Ik realiseer me nu pas dat het in april j.l. voor mij ook alweer een jaar geleden was dat ik ben begonnen.
Ben ik door alles en weinig bloggen helemaal vergeten.
Dan is het ook al bijna weer een jaar geleden dat wij elkaar hebben ontmoet. dat ben ik nog niet vergten ( gelukkig) hihi

Mooi foto's trouwens. voorlopig kan ik nog niet genoeg krijgen van alle bloemenpracht die voorbij komt op alle blogs. dat is genieten!

grietjes, Jantsje

Anoniem zei

Prachtige foto`s van de bloemen en gefeliciteerd met je jaar bloggeren,het is echt superleuk in dit wereldje,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

alma zei

Proficiat Jeanette met het éénjarig bloggers jubileum! Dat is zeker een bloemetje waard! Je blog is echt een aanwinst! Leuk hè wat er allemaal gebeurt via het blog!

Nog heel veel mooie en gezellige posten!

Lieve groet
Alma
Alma

Claudia Leertouwer zei

Ik sluit me bij je aan!

Huis van "Mijn" zei

Gefeliciteerd...en ik hoop nog heel lang van je blog te kunnen genieten.

Groeten Willianne

Passione Helena zei

Van harte gefeliciteerd Jenaette...één jaar al weer, de tijd vliegt voorbij!
Wat een prach-ti-ge foto's heb je geplaatst, om dit speciale moment met ons te vieren. Geweldig!

Een hele fijne week!

Lieve groet, Helena

Miss M zei

Jeanette, gefelicteerd met je jubileum! Eén jaar alweer, en het verveelt nog steeds niet? :-)

Liefs, Marjolijn.

Room Seventeen zei

Ach weet je....brocante is een rekbaar begrip. Iedereen geeft er z'n eigen draai aan. Je zou kunnen zeggen, alles wat oud is maar niet antiek valt in de catergorie brocante ....spullen uit grootmoeder tijd. Oude meubels, serviesgoed, bestek, spiegels, glas en zilverwerk, linnengoed....

theeleuten zei

Gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum...ja bloggen is heerlijk!
Kost soms iets teveel tijd, maar is wel een goeie ontspanning...
Fijn e week, Evelien

Mayflower zei

Gefeliciteerd Jeanette met dit 1-jarig jubileum en bedankt voor de prachtige roos, ook één van mijn lievelingsbloemen.
Fijne week en een lieve groet, Mea

Hannekie(Sisterly) zei

gefeliciteerd!!!
prachtige fotos heb je gemaakt, ik hou ook zo van rozen
liefs hannie

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Mooie hoor die bloemen ben nieuw als blogger dus op naar een jaar hahaha ,je hebt een heerlijke site en volg je dus ook .. veel jaartjes plezier toegewenst en hoop je een keer op mijn blog te lezen ....

groetjes rosita

lia zei

Wat een mooie bloemenpracht.
En ook alweer 1 jaar, gaat het snel hé. Gelukkig hebben we volgers, want anders was het toch een stuk minder leuk.

Groetjes Lia

Anoniem zei

Если вы столкнулись с вопросом, как зарегистрировать компанию, не владея надлежащей правовой подготовкой, то правильнее обратиться в ООО "Регистратор". Ведь для самостоятельного оформления всех необходимых документов необходимо время и знания, так как любая ошибка может обойтись слишком дорого. Высококвалифицированные специалисты ООО "Регистратор" возьмутся качественно оформить компанию.

Юридические услуги: [url=http://www.registratorfirm.ru/howtoregfirm/]оформить фирму[/url]

Anoniem zei

Несмотря на визуальную простоту, регистрация в качестве ип требует соблюдение надлежащих норм и правил, поэтому вернее доверьтесь профессионалам, которые имеют многолетний опыт подобного рода. Если вы спросите, как оформить ип, вам ответят очень несложно.… Квалифицированные юристы ООО "РЕГИСТРАТОР" возьмут всю процедуру оформления и регистрации вашей организации, на себя...

Регистрация ИП: [url=http://www.registratorfirm.ru/openip/]как оформить ип[/url]