donderdag 5 augustus 2010

Nieuwe aankopen

Een tijdje geleden heb ik verteld over mijn dagje woonshoppen bij Hennie van Room 17 en Sils Home. Dit zijn de spulletjes die ik toen heb gekocht. De soepterrine en de grote stolpvaas hebben jullie reeds kunnen bewonderen in mijn banner.


Het zijn een leuk vissersmandje, kegels, dobbers en ik heb hem toch nog maar even toegevoegd de mooie stolpvaas.

Daarbij ook nog een langwerpig dienblad, een goede kijker herkent deze van de eettafel van Hennie. Bij Sils Home kocht ik het eierrekje dat momenteel dienst doet als "onderzetter" voor mijn beide weckflessen.


En zo vind je deze accessoires terug in mijn woonkamer.



In de weckflessen heb ik echte schelpen gedaan maar ook zeepjes in de vorm van schelpen.


Het enige storende aan deze foto is de box van onze radio. Discussie met mijn man heeft niets opgeleverd, voor de beste geluidskwaliteit moet deze hier staan. Tja....




16 opmerkingen:

by kuzz zei

Wat een leuke aankopen heb je gedaan!
En die boxen..jah dat zijn altijd stoorzenders in de kamer he, wij hebben ze op de grond staan...t zal wel niet het mooiste geluid opleveren maar ze staan wel redelijk uit het zicht :)
Geniet van je mooie spulletjes!
groetjes, Erna

Unknown zei

Liebe Jeanette,
super schön ist Deine Unterschrift geworden ;o)
Super schön sind auch Deine Fotos. Und hättest Du nichts von der Box geschrieben, ich hätte sie gar nicht gesehen.
Hab einen schönen Abend.
GGLG Tanja

Houseno37.de zei

Liebe Jeanette,
deine Bilder sind wunderschön. Du hast ganz toll dekoriert. Ja das mit der Box, das kenne ich auch. Ich stell wo es möglich ist, eine Vase oder ähnliches davor aber überall geht es halt nicht.
Das ist eben das Hobby unsere Männer.
Liebe Grüße
Silke

Unknown zei

uhm, pssst Jeanette......zo'n boxje hebben wij ook staan.....ACHTER mijn windlicht...ssssssssssssssssssssssst!!;)

Groetjes
Lynda

It's me zei

Wat een heerlijk sfeertje Jeanette !! mooie foto's...heerlijk genieten hier......fijne vrijdag....liefs Ria....

Room Seventeen zei

Oh,wat een leuke post Jeanette :-) ;-)
Mooie collage heb je er van gemaakt!
Lieve groet Hennie

queenieshome zei

je bent leuk geslaagt zeg ,kan je weer leuk mee decoreren

Yn'e Steeg zei

De foto's zijn weer mooi geworden.
En die muziekbox(je) ik moest echt even een bril opzetten voordat ik deze zag staan hihihi
Dus laat die discussie met manlief maar achterwege, dit moet kunnen

Groetjes, Jantsje

Rozmeen zei

Goedemorgen,

Leuke aankopen heb je gedaan. die witte kegels en vissersmandje top!
Ja ben ook een enorme riviera fan. Eigenlijk al sinds mijn studententijd ben ik er verliefd op geweest. Nu probeer ik het te mengen met frans brocante.Ben benieuwd naar je rm salontafeltjes! Mix van nieuw en oud is zoo leuk!

Liefs,
Rozmeen

Finally White zei

Moin liebe Jeanette,

oh hast Du zauberhafte Bilder geschossen, Deine erste Fotocollage gefällt mir am allerbesten. Dieses Körbchen und die Kegel, unglaublich schön!

Wünsch die ein wundervolles Wochenende!
Liebe Grüße

Birgit

Home and Lifestyle zei

Wat zijn je aankopen leuk zeg...ik kan me voorstellen dat je daar heel blij mee bent!

Geniet er van! Fijn weekend en een lieve groet, Ingrid

Bonjade zei

Prachtige vondsten zeg.....
En zo heerlijk gestyled echt heel sfeervol.
Voel me hier helemaal thuis;0)
LIefs

doris zei

Wunderschöne Sachen hast du gekauft und deine Bilder sind *KLASSE"!!
Wir haben in Julianadorp aan Zee ein Mobilheim stehen und jaaaa, die Rosen sind aus Holland!!

♥liche Grüße
Doris

SeelenSachen ♥ zei

Das sind aber sehr hübsche Bilder, meine Liebe!
Vor allem das Regal auf dem letzten Bild mit den dunklen Körben gefällt mir total gut und du hast soooo einen schönen weißen SUppentopf!

Liebe Grüße!
Nora

G-STYLE zei

Hallo Jeanette,
eindelijk kan ik een bericht bij je achterlaten , heb het echt bij je vorige post meerdere keren geprobeerd maar het vakje waarin je je reactie kunt schrijven was er maar voor de helft en ik kon niks schrijven , ook na een paar dagen wachten niet.....raar he.
Nou dan nu over je spulletjes , prachtige dingen heb je gekocht < hennie heeft mooie spullen en ook een prachtig huis als ik dat zo op de foto's wel eens zie . Jouw nieuwe spullen staan super in jullie huis , wordt steeds gezelliger zo.
Nou meid , bedankt dat je altijd zo trouw en lief reageert , fijn weekend
hartelijke groeten van Gea

Stina zei

Ha Jeanette,

wat ziet het er mooi bij je uit zeg geniet ervan.
die stolpvaas prachtig gewoon.

een gezellige blog heb je hoor.
Liefs stina