zondag 15 januari 2012

Details

Na de feestdagen heb ik weer frisse nieuwe "hoekjes" gecreeerd in mijn woonkamer met oude en nieuwe accessoires. In dit item laat ik de details van de decoraties zien en hiermee doe ik mee met de challenge van Renny van Bizzy@home. ( http://bizzyathome.blogspot.com/  Dankje Renny voor deze leuke challenge.


Van de week heb ik een mooie dadeltak gekocht en deze op de soepterrine gelegd die op een stapel Wonen Landelijke stijl staat.



Deze windlichtjes heb ik gekocht bij AH voor de Kerst maar ze kunnen het hele jaar worden gebruikt. Ik heb ze nu tezamen met andere kandelaars op een dienblad op de eettafel gezet.


Deze takken heb ik gebruikt bij het maken van een Paasstuk. Nu heb ik ze in de windlichten van RM gelegd.




Deze en andere hartjes hangen tezamen aan stoere takken liggend op een krans op een grote witte pot en staan op de vensterbank. In mijn volgende item laat ik deze hoekjes in zijn geheel zien.


19 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Na de feestdagen vind ik het ook altijd prettig om opgeruimd het nieuwe jaar te starten! Mooie details laat je zien Jeanette, ik ben uiteraard ook benieuwd naar het geheel :)!

Nog een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

What's in a day zei

Het is idd fijn om na alle kerstdecoraties weer fris te beginnen. Renny heeft een mooie challenge, leuk om bij iedereen de details te bekijken. Je hebt heel mooie hoekjes en ik ben benieuwd wat erachter al deze mooie details zit hoor.

Fijne zondag verder,
♥Eefie

It's me zei

Heel mooi Jeanette...prachtige foto's......liefs van mij...xxx.

Corine(THUIS) zei

Ik ben gek op detailfoto's! Maar ook zie ik altijd graag een overzichtsplaatje, zodat je de mooie details ook kunt plaatsen :)
Groeten, Corine(THUIS)

Stina zei

leuk zijn je details geworden,en een dadeltak staat ook zo gezellig.

fijne week
gr Stina

Anoniem zei

Je detailfoto's zijn prachtig! Ik ben benieuwd om meer van deze leuke hoekjes te zien.

Fijne avond,

Groetjes,
Esther

Marjon zei

Mooie detailfoto's maar ik verheug me ook al op de volgende van het geheel ben heel benieuwd ernaar....groetjes Marjon

wonen met brocante zei

Wat een mooie detail foto's. Inderdaad een leuke challenge van Renny. Ik moet alleen nog uitzoeken hoe ik een collage moet maken, haha. Groetjes Peggy

Bizzy @ home zei

Ja, nu lukt het wel gelukkig. Mooie detailfoto's zoals al ik zei in de mail.
Lieve groet, Renny

hokje zei

Een opgeruimd en fris huis met nieuwe hoekjes. Je detail-foto's zijn erg mooi, maar ben ook wel benieuwd naar het grote geheel...

Lieve groet, Miranda

Bonjade zei

Super......yep!!!!


Fijne avond


Liefs

Thuis bij Tjits zei

heel mooi gedaan Jeanette!! weer een hele mooie bijdrage aan de leuke challenge van Renny!

lieve groet van Tjits

THE BLACK BARN zei

MOOI DETAILS!


FIJNE WEEK,
MIRANDA

Sjoukje zei

Leuke plaatjes hoor, echt genieten~! Takken doen het altijd goed, ik hou ervan....
Leuke collage heb je gemaakt, ik vond het ook zo leuk om te doen...
Fijne week, groetjes Sjoukje

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijk sfeertje heb je neerget ...geniet ervan ...lieve groet rosita

House of Seasons zei

Ik heb me net als volger aangemeld, mooi blog, mooie foto's, mooi sfeertje!
Ik heb even zitten genieten.
Liefs
Lia

Judith zei

Prachtige detailfoto's!! Ik ben nu ook wel heel nieuwsgierig naar het hele geheel! Daarvoor kom ik zeker nog weer een kijkje nemen!

Groetjes Judith

Elly's kleine idylle zei

Prachtig zijn je foto's jeanette.....Heerlijk is het om weer nieuwe sfeerhoekjes te decoren en dat is je heel goed gelukt hoor !!!
lieve groet...ELLY.

Maaike zei

Ik klikte via, via door naar je blog. Wat een prachtige detailfoto's heb je gemaakt! Ik ga je graag volgen!

Groeten Maaike