zaterdag 23 oktober 2010

Driftwood table

De salontafel die wij in onze voorkamer hadden, heeft plaatsgemaakt voor twee Driftwood Tables van RM . Ontdekt in het Polderhuis van RM in Rotterdam en later aangekocht bij een RM-filiaal in Amersfoort.


Deze foto is genomen in het Polderhuis van RM in Rotterdam. Een echte aanrader om een keer te bezoeken.

En zo zien de tafeltjes er in onze woonkamer uit:



Ik heb in het Polderhuis ook deze twee leuke provisiepotjes (piccolo) gekocht. Hier zit mijn favoriete thee in. (Ik haal mijn thee altijd bij een echte koffie- en theebrander, de Pelikaan in Zutphen, de zg. ceylon melange.)


Heb bij RM in Amersfoort vandaag ook nog wat accessoires gekocht om op de Driftwood tafeltjes te zetten. Een etagere 3 nieuwe windlichtjes, deze staan bovenop.



De voorkamer is nu bijna klaar en omgeturnd naar de landelijke stijl.



16 opmerkingen:

Room Seventeen zei

Oooh....echt heel erg mooi !!!

Home and Lifestyle zei

Een echte RM liefhebber zie ik...dat ben ik ook, maar ik vind het er zó duur! Geniet van je aankopen!

Lieve groet, Ingrid

Alle mooie dingen zei

mooie tafels!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Bij Guusje Thuis zei

Het is alweer even geleden dat ik in het Polderhuis was, want hier in de buurt zit een RM en heeft Intratuin ook een behoorlijk assorti, maar vind het wel één van de mooiste RM winkels, heerlijk om daar rond te snuffelen.

Is jou ook prima gelukt zo te zien, hele mooie tafels!!!

lia zei

Staat heel mooi,en twee tafeltjes daar kun je nog een keer mee schuiven haha... Maar zie ik nu ook al kerstboompjes bij jouw op de vensterbank?

fijn weekend, lia

Claudia Leertouwer zei

Ook een echte fan!

Tanja zei

Mooie spullen heeft RM, maar meestal te duur voor mijn portomonnee. Maar het polderhuis ja daar loop ik regelmatig even binnen om te genieten van de spulletjes maar vooral van de sfeer. Ik vind je tafeltjes geweldig, lekker twee dan kun je nogeens schuiven.
Heel veel plezier ermee.

Groetjes
Tanja

It's me zei

Wat leuk Jeanette....echt superr gaaf en landelijk....maar zie ik het nu goed??? staan er twee kerstboompjes of iets dergelijk in je vensterbank????


Liefs fijne zondag Ria....

Yn'e Steeg zei

Mooie tafels, ben je zeker erg blij mee?
Kun je lekker genieten van je nieuw gestylde kamer.

Groetjes, Jantsje

Irma zei

Wauw wat een mooie tafel, helemaal goed. Ik moet zeggen dat ik ook fan ben van RM, maar hij is wel duur.

Groetjes
Irma

Finally White zei

Moin liebe Jeanette,

ach ja, den Tisch finde ich auch sooooo toll, sieht wirklich wunderschön aus!!!

Musste bei Deinem letzten Kommentar echt schmunzeln, mein lieber Mann arbeitet auch in der Solarbranche.....

Wünsch Dir noch einen wundervollen Sonntag!
Ganz viele liebe Grüße

Birgit

Bonjade zei

Prachtig zijn ze....en wat een heerlijke sfeer bij je....
Wat zul je hiervan lekker genieten.
Fijne dag
Liefs

queenieshome zei

jaaa leuk zijn die tafeltjes he ?
En ja als je bij RM komt zie je altijd wel wat ,alles is leuk !
Veel plezier ermee hoor
Gr Amy

Rozmeen zei

Heel erg mooi! Daar mag je trots op zijn.

Liefs,
Rozmeen

Unknown zei

Dit ziet er prachtig uit! En ook je kast en vloer zijn heeel mooi!
Fijn weekend!
Nicole

G-STYLE zei

Super die tafeltjes zo bij elkaar , je kamer wordt al echt landelijk....
fijn weekend, lieve groet Gea