zondag 11 maart 2012

Windlichtjes

Geinspireerd door Jacqueline van Label24 zijn twee vriendinnen van mij ook begonnen met het maken van windlichtjes. Op een vaste avond in de week zitten we bij elkaar en onder het genot van een heerlijk kop thee worden de leukste dingen in elkaar gezet. Ik die niet creatief is vind het enorm leuk om te doen en merk dat de inspiratie vanzelf naar boven komt als je bezig bent. Het doel van beide vriendinnen is om gedurende Koninginnedag alle gemaakte windlichtjes op de vrijmarkt te gaan verkopen.


Materialen waar we veel mee werken zijn jute en kant. Van gips zijn er hartjes gemaakt en ook maken we veel gebruik van kralen.


Een volgende keer laat ik nog wat andere exemplaren zien.




17 opmerkingen:

Irena zei

mooi resultaat,groet irena

Maaike zei

Mooi hoor! Leuk om te doen!

Groeten Maaike

Eleonore zei

Wat zijn ze leuk,gaat wel lukken met de verkoop straks.

Home and Lifestyle zei

Wat een leuke bezigheid!! En met drie vrouwen bij elkaar klets je ondertussen gezellig een hoop weg! Succes met het vervolg!

Ik wens je een fijne week! Lieve groet, Ingrid

Judith zei

Dat zijn dan 2 vliegen in 1 klap: Jullie hebben gezellige avonden samen en over een paar weken brengen die avonden mss nog geld op ook!

Succes met knutselen, groetjes Judith

Het lijstje van brocante zei

Wat een leuk idee.....ik denk dat ze zo weg zijn....daar heb je altijd een plekje voor!!!!
er kan bij mij niet genoeg branden op mijn balkon.
Nog een fijne avond & lieve groetjes,
Silvia

Unknown zei

Ze zijn leuk geworden Jeanette. En wat gezellig om dat met een paar vriendinnen te doen.

Blomkje en Wenje zei

Ziet er enorm leuk uit! Gaan vast snel weg op de vrijmarkt.

Groetjes, Pietrik

hokje zei

Gezellig kletsen en ondertussen leuke spulletjes maken voor de vrijmarkt; het is nu al een geslaagde onderneming!

Fijne avond. Groeten, Miranda

Anoniem zei

Leuk idee om zo met elkaar leuke dingen te maken. Levert vast ook een hoop gezelligheid op.
veel succes!

lieve groet,
Gerry

It's me zei

Wat een leukkies !!..fijne zondag...liefs Ria....xxx..

Anoniem zei

O die zijn heel erg leuk, die zijn straks zo verkocht!

Groetjes en een fijne week,
Esther

Bonjade zei

Gezellig...heerlijk bijkletsen en dan tot de mooiste dingen komen...

Die vliegen straks weg...zo lief!

Fijne avond

Liefs

Room Seventeen zei

Hoi Jeanette, dankjewel voor je lieve berichtje :-)
Moet even rustig aan doen, want het is hopeloos met m'n muisarm. Kan hooguit een uurtje per dag achter m'n pc, en dan nog moet ik tussendoor pauzeren.
Flink balen dus!

Leuke potje maken jullie. Staat ook leuk met kleine bloemetjes of gipskruid. Of met brocantebestek :-)

Krek wak wou zei

Die zij super leuk zeg! Dat wordt zeker flink verkopen!
Groetjes van Nicole

Bizzy @ home zei

wat zijn ze leuk zeg! Die ben je vast zo kwijt op koninginnedag.
Lieve groet, Renny

Alie zei

Hoi, hoi, kom via via op je blog. Hartstikke leuk, ga je volgen hoor. Hoop dat je mijn blogje ook eens bezoekt, groetjes Alie