zondag 23 juni 2013

Brocante in de regen....

Afgelopen vrijdag samen met een vriendin voor het eerst naar de brocantemarkt in Diepenheim geweest. Jammer genoeg liet het weer zich niet van de mooiste kant zien maar het weerhield ons er niet van om toch te gaan. Aangekomen in Diepenheim mijn auto in een zeer drassig weiland geparkeerd onder begeleiding van alleraardigste verkeersregelaars.

Toen het dorp ingelopen, onmiddellijk bevangen door het brocante virus bij de aanblik van al die kramen met een divers aanbod aan brocante spulletjes. Al snel ontmoet ik Hetty weer van www.faireunsonge.nl maar ook Petra van Fort Lapin (www.fortlapin.nl) liep er rond met een trolly op zoek naar leuke brocante items.

Heb zelf geen brocante spulletjes gekocht maar ik zag een prachtige krans van gipskruid en die heb ik meegenomen.































Deze krans kocht ik bij Brocante Granny Mai, http://www.brocantegrannymai.nl/. Een zelfgemaakte krans van mooi vol gipskruid. Hij heeft een plaatsje gekregen aan een regaal in de woonkamer.

(heb de foto's weer laten maken door manlief :-)










11 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dit klinkt bijzonder goed...ik proef uit je woorden dat het echt één en al brocante was wat je zag! Een mooie aankoop heb je gedaan, daar kun je nog lang plezier van hebben!

Een fijne week, Jeanette! Lieve groet, Ingrid

Room Seventeen zei

Prachtige krans!

All Seasons zei

Wat een mooi hart van gipskruid, Jeanette. Ik ben vandaag ook aan het harten gemaken geweest, niet van gipskruid maar van buxustakjes.

Mooie foto's heeft je mannetje ervan gemaakt!

Ik wens je een fijne nieuwe week toe
Lieve groet,
Patricia

Kom Achterom zei

Het was ondanks de regen toch gezellig vond ik!
Was er ook maar net als jij niets gekocht.
Nou ja lekker koffie met appelgebak dat dan weer wel! hihi
fijne dag
Yolanda

lia zei

Jammer van die regen, maar je hebt toch weer een leuke krans.
Fijne week

It's me zei

Mooie krans hoor !!!..ga even kijken op de site...fijne week liefs Ria...x !

It's me zei

Oja wat ik me nog afvroeg...kon je makkelijk wegkomen met te auto ???

hokje zei

Wat een mooie aankoop! Jammer van het weer, maar als ik je post zo lees hebben jullie wel genoten.

Fijne dag. Miranda ♥

Bonjade zei

Prachtig is ie.......

Ha ik heb wel wat gemist...;)

Fijne avond

Liefs

Anoniem zei

Jammer dat het zo regende. Maar jullie hebben gelukkig wel genoten, toch?
Mooie krans heb je gekocht, een schatje!
Complimenten voor je man. Hij heeft 't mooi op de foto gezet!
Liefs, Peetje

Blomkje en Wenje zei

Ja, het weer was van 't weekend niet om over naar huis te schrijven, maar ik hoop dat je het ondanks dat toch naar je zin hebt gehad.

Fijne dag!

Groetjes, Pietrik