zondag 2 juni 2013

Kadootje.......

Ik heb een kadootje gekregen, een smeedijzeren ornament. Toen ik het zag staan was mijn interesse gelijk gewekt, met behulp van de adviezen van de geefster kon ik het een mooi plekje geven.


Het ornament kan je op diverse manieren in je je interieur toepassen. 


Deze tak cranberrys heb ik gekocht op de boerdrijfair in emst. Is het ornament te groot dan kan je de "pootjes" er nog afzagen aldus de gever, Hennie van Room17. Ik ben bij haar op bezoek geweest, het was bijzonder en gezellig. De tijd vloog en voordat ik het wist zat ik weer in de auto op weg terug naar de Achterhoek. Deze dag beschouw ik als een "kadootje" aan haar. De ontvangst is altijd hartelijk en ondanks de enorm zware tijd die ze momenteel doormaakt kan ze ook met je lachen en (interieur) adviezen geven als je daarom vraagt.  Dankjewel Hennie.

Voor de tuin heb ik twee dekchairs bij Karwei gekocht. Ze zitten heerlijk en de stoelen hebben een mooi plekje gekregen voor de grijs verweerde schutting. Een heerlijke plek in de tuin waar we van de eerste zonnestralen kunnen genieten. 

Deze foto is gemaakt door mijn man. Hij is inmiddels behoorlijk bedreven in het maken van foto's en gaat er regelmatig op uit. Inmiddels heeft hij ook een blog gemaakt,  Hij zit nog in de beginfase en hij maakt bv. mooie foto's van de omgeving hier in de Achterhoek. Ben je nieuwsgierig geworden, bezoek dan zijn blog via deze link: http://petapixel.blogspot.nl/. Hij zal het zeker waarderen als je laat weten wat je ervan vindt. Wij blogsters vinden het allemaal leuk om (veel) reacties te krijgen, toch?





15 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ik hoorde van Hennie al dat je zou komen, je bezoek zal haar goed hebben gedaan. Knap toch dat ze ondanks het verdriet toch ook open staat voor de mensen en wereld om haar heen. Het ornament is fraai en een mooie herinnering aan je bezoek aan haar.

Ik vermoedde bij de laatste foto al dat je man ook een bijdrage had geleverd...ik ga zo meteen even kijken!

Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Lijkt me ook een heel dierbaar kadootje van een dierbare vriendin...Mooi dat je haar een bezoekje bracht.
Je dekchairs zijn prachtig en je man heeft er een mooi plaatje van gemaakt! Hopelijk kunnen jullie binnenkort lekker in deze stoelen zitten en kijken naar langsvarende bootjes...in het zonnetje!!!
Liefs, Peetje

Maaike zei

Wat een mooi cadeau. Ook je dekchairs staan erg mooi!

Groeten Maaike

ilona zei

Wat een mooi ornament, kun je een hoop kanten mee op.
Heerlijk, zo'n dag om met een fijn gevoel op terug te kijken. Ik vind je stoelen ook super stoer! Dat je er maar veel zonnige momenten in kan vertoeven. Fijne dag! Ilona

my way of living zei

Ik heb net bij je man zijn blog gekeken.
Hij maakt geweldige foto´s.
De cranberry's tak vind ik erg mooi.

gr. Anita

Room Seventeen zei

Ja, het was een fijne dag!
Wat een prachtige foto's heb je gemaakt!
Lieve groet,
Hennie

Judith zei

Heel sfeervol! Jullie nieuwe stoelen zien er comfortabel uit, lekker plekje daar.
Nu neem ik een kijkje op de blog van je man
Fijne dag!
Groetjes van Judith

Krek wak wou zei

Een prachtig kado, Jeanette! Daar kun je alle kanten mee op! Het weer wordt goed deze week dus lekker genieten in je dekchair!
Fijne avond!
X Nicole

Esther zei

Wat een mooi ornament. Ook een mooi formaat om mee te decoreren. En helemaal prettig als het je doet denken aan de gever. Sfeervol plaatje, de foto van de stoelen. Dat wordt vast een lekker plekje deze zomer.
Groetjes, Esther

Marjon zei

Allereerst de complimenten voor je man want de foto's zijn prachtig...wat een supermooi ornament en hier kun je echt alle kanten mee op. De laatste foto is echt super en dekchairs...wat zijn ze mooi...fijne week en lieve groet Marjon

Anoniem zei

Prachtige foto`s heb je gemaakt van het ijzeren ornamentje en de stoelen lijken mij heerlijk zitten,lieve groet Musje.

Bonjade zei

Wat leuk zo'n leuke ontmoeting.
En dan nog zo'n leuk ornamentje.
Staan ook leuk tussen een mooie plant geprikt ;) ha....nog misschien een ideetje.

En wat leuk...manlief zijn eigen blog...ga zeker even een kijkje nemen.....

Fijne avond

Liefs

Anneke zei

Wat heb je een mooi en lief kado gekregen van Hennie. En wat fijn dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad samen.
Liefs Anneke

hokje zei

Wat een mooi kado en een herinnering aan een bijzondere ontmoeting.

Fijne dag!

It's me zei

Ja dus gemist deze....leuk dat je bij Hennie bent geweest !!...en wat eeen mooi kado !!..en nu op naar het blog van je man....toedels !!...x !